Bir insanın kaderi, dağdaki patika gibidir:Bazen çıkar, bazen iner,bazen de dibi görünmeyen bir uçurumun başına gelip durur.İnsan tek başına böyle bir yolda ilerleyemez ,ama birleşenler, birbirine omuz verenler her engeli aşarlar.
"Ruhum geçmişte kalmıştı.Ama şimdi burada,bedenimin içinde hissediyorum onu , çünkü coşkuyla titriyorum.Ne yapacağımı bilmiyorum.Bildiğim tek şey,üç yıldır yaşamın beni gitmek istemediğim bir yöne itiyor olduğu."