"Wabi-sabi felsefesinin bize ögrettiği gibi hayat kusurludur. Zamanın akıp geçmesi, her seyin geçici olduğunu gösterir. Eğer net bir ikigainiz varsa, her anınız neredeyse sonsuz olasılıklar barındırır."
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Yeryüzünde bütün yaratıklar arasında
Şeytan'la hemen uyuşan, anlaşan
tek yaratık insandr... bu uyuşma
sonunda,kötülük ekti,kötülük biçti ve
kötüye zafer kazandırdı..."
"Ruhlarımız her ne maddeden yapılmışsa.
onunki ve benimki ayn... Eger diger her sey
mahvolsa, ve geriye o kalsa, ben var olmaya
devam ederim; ve geriye kalan her sey
olduğu gibi kalsa ve o yok olmuş olsa, kainat
yüce bir yabancıya dönüşür."
Efendiler, sirası gelmişken, saygıdeğer
ulusuma şunu öğütlerim ki; bağrında
yetiştirerek başinın üstüne kadar
çıkaracağı adamların kanındaki,
vicdanındaki öz mayayı çok iyi
incelemeye dikkat etmekten, hiçbir
zaman geri kalmasın!