Tanrı'ya soruyorum. Direnmemek suç mu?
Horiki'nin o gizem dolu mutlu gülüşüne ağlamıştım. Tüm muhakememi de, karşı koymayı da bir kenara bırakıp o arabaya bindirilmiş, bu hastaneye getirilmiş ve deli olmuştum. Artık oradan çıksam da deli olarak damgalanacaktım.
Hayır.
Deli değil.
Bir sakat.
Arızalı bir insan.
Artık tam anlamıyla insanlığımı yitirmiştim.