ölümün gözüne bakmamışsan eğer
onu hafife almaya hakkın vardır
o zamanlar toydum, bilmiyordum
ölümün sandığımdan daha yaygın
daha alelade olduğunu
ve ondan ancak gelişigüzel söz edilebildiğini
Madem eski Sezen Aksu şarkıları müslümanlık kriteri olmuş,bende bunu paylaşayım. Tam 27 yıl önce "La İlahe İllallah" demiş hemde bizim Yunus'un dilinden.
m.youtube.com/watch?v=C32ZKPt...
Babamın donuk kıpırtısız yüzüne
son kez
eğilmiş bakarken
annem
gözyaşı dökmeden,gülücüksüz
hiçbir şeye yazıklanmadan
yine de incelikle
"İyi geceler, Willie Lee" dedi
"sabaha görüşürüz."
O anda anladım ki ilacı
bütün yaralarımızın
sonunda
yaşama dönüşümüzün
müjdecisi
bağışlayıcı olmamızdır.