“Siz ozan, ne düşler kuruyorsunuz yükseklerde?
Neden sevindiriyor dolu bir tiyatro sizi?
Yakından bakın velinimetlerinize.
Yarısı ilgisiz, yarısı odun gibi.”
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Bilirim ben girmeyi halkın gönlüne;
Ama kalmamıştım asla böyle zor bir durumda;
Gerçi alışık değiller böylesine iyi eserlere,
Fakat şurası kesin, hepsi okumuş oldukça.
Ne yapmalı ki, her şey yeni ve ilginç
Ve beğenecekleri, anlamlı bir oyun olmalı?
Görmek isterim kalabalığı elbette,
Sel gibi çadır tiyatromuza akan
Ve güçlü, yinelenen sancılarla
Dar kapıdan girmeye çalışan,”
Kapaktaki resim her nekadar Yavuz Sultan Selimi andırsa da kendilerinin Şah İsmail olduğu gerçeği hayrete düşürmüş tü beni. Her ne kadar bu tartışma hala devam etse de kitap sürükleyici ve aslında Türk tarihinde ki kara bir tabloyu gözler önüne seriyor. İki büyük Türk devleti çarpışmış ve kazanan Türkler olmuş. iyi okumalar...