Bindiler de çektiler gittiler , o iyi insanlar , o dünya güzeli atlara ...O yiğitler , o her birisi kaplan örneği sahipler , o ceren gibi atlara bindiler de başlarını aldılar gittiler . Bir daha hiç gelmeyecekler . Hiç, hiç , hiç ! Demirin tuncuna , insanın piçine kaldık . Şu dünyanın yaşaması müşkül hal ilen. Bin iyiyi bir kötüye kul eden ...