Kendi yolculuğumuzu yapmak için buradayız; bu yolculukta kendimiz olabilme cesaretini bulmamız kolay değildir, ama kendimiz olmadan yaşamımızdaki hiçbir şey anlamını bulamaz.
Gerçekten korku üzerine bi hikaye okuyacağımı sanıp okumaya başlayınca yanılmam ama sonrasında yine gerim gerim gerilip ürpermem :) Gerçekten ürpertici bi hikayeydi. Kadının yaşadıklarını hissetmemek mümkün değil.Huzurun verdiği huzursuzluk diyebiliriz ya da rahat batması :)