“Şimdi bir kez daha soruyorum kendime aynı şeyi: “Seviyor muyum onu?” Bir kez daha yanıt vermeye cesaret edemedim bu soruya.Daha doğrusu yüzüncü kez “Nefret ediyorum ondan” dedim, kendi kendime.Evet, nefret ediyorum ondan.”
“Tüketimin bir toplumsal uyum ve gereklilik haline getirildiği, tüketmeyen insanın hiçleştirildiği, popülizmin kimi insanları silikleştirdiği ve kriminalize ettiği, aşırı bireyciliğin toplumsal beraberliği ve geçişleri unutturduğu, kötülüğün kitleler tarafından arzulandığı bir dünyada zannediyorum ki ‘birlikte yaşama arzusu’ bizim unuttuğumuz, üzerine hiç düşünmediğimiz ama düşünmemiz gereken bir konu.”