Bugün çok önemli bir şey öğrendim annemden. Kendimi değersiz gördüğüm, fazlalık gibi hissettiğim hiçbir yerde durmak zorunda değilim. Gönüllü yapılan bir işte gönlüm kırılacaksa orada bulunmak mecburiyetinde değilim. Bir yerlere gelmek için birine yalakalık yapacaksam gelmeyeyim daha iyi. Kıymetim bilinmeyecekse orada bulunmamın anlamı ne? Emeğim göz ardı edilecekse neden yorayım kendimi?
Hayat öyle zor ve karmaşık bir yoldur ki her yaşadığınız olay size bunun gibi birçok şeyi sorgulatır. Bana bildiğin ne varsa aktardığın, içinde kaybolduğumu hissettiğim hiçbir labirentte beni yalnız bırakmadığın hep yolumu aydınlatan ışığım olduğun için sana ne kadar teşekkür etsem azdır. İyi ki varsın annem, iyi ki bugün yanımda sen vardın. Rabbim senin yokluğunla sınamasın beni 💞🥺🤲🏻 Emine Türk
" "Birisini eleştirmeye kalkıştığında," dedi bana, "şu dünyada her insanın senin sahip bulunduğun ayrıcalıklara sahip olmadığını hiç aklından çıkarma." "
" "Birisini eleştirmeye kalkıştığında," dedi bana, "şu dünyada her insanın senin sahip bulunduğun ayrıcalıklara sahip olmadığını hiç aklından çıkarma." "
" "Birisini eleştirmeye kalkıştığında," dedi bana, "şu dünyada her insanın senin sahip bulunduğun ayrıcalıklara sahip olmadığını hiç aklından çıkarma." "