Sabiii_blog

Sabiii_blog
@Sabiii_blog
“Beni bir gün unutacaksan, bir gün bırakıp gideceksen, boşuna yorma derdi; boş yere mağaramdan çıkarma beni. Alışkanlıklarımı özellikle yalnızlığa alışkanlığımı kaybettirme boşuna”
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Anlamasam da dinlerdim seni..
Şirin yalandansa acı həqiqət yaxşıdır.
Neyse bizde adettir işte..Gerçeği buldun mu susacaksın..
Mən həmişə Tanrıya inanmışam.O da həmişə məni müdafiə edib.Tanrı mənim burda olmağımın səbəbkarıdır.Və məhz O mənim mübariza aparmağîmın səbəbidir..
Sayfa 271