"İnsan bütün hayatını, sonunda yalnız kalmak için yaşıyor sanırım."
"Yalnızlık bile olmayan bir yalnızlık içinde, herkes kendisini ötekinin darağacına çeker."
"Susanlara hiçbir şey sormayınız!"
"İyimser bir gökyüzü altında, dünyanın bizimle ağlamasıdır keder."
"Biliyor musun, insan tanrısını içinde taşıyor ama hep uzaklara dua ediyor."