F.

F.
@Sade_Turk
Sakın kimseye bir şey anlatmayın. Herkesi özlemeye başlıyorsunuz sonra.
Sayfa 198·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam

F.

, bir kitap okudu
Puan vermedi·208 syf.·
2018 17. kitabı
J. D. Salinger
6.3/10 · 71,2bin okunma
... Ki böyle, tanıştığıma hiç memnun olmadığım kimselere, durmadan, "Tanıştığımıza memnun oldum," demek beni öldürüyor. Ama, hayatta kalmak istiyorsanız, ille de zırvaları söylemek zorundasınız.
Sayfa 86·Kitabı okudu
Edebiyat
"İnsan bazen mecbur kalır bunu yapmaya."
Sayfa 125·Kitabı okudu
Edebiyat
...İnsanın yüreğinin iyi olması için akla ihtiyacı yoktur. Bana zaten bu ikisi birlikte pek olmuyor gibi geliyor. Gerçekten akıllı bir adama bakıyorsun, hiç de iyi biri olmadığını görüyorsun...
Sayfa 51·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam