Sabahattin Ali'yi okumak bir nevi içsel bir yolculuğa çıkmaktır bana göre.Bir bakarsın Raif Efendi'de kendinden izler görürsün,eski bir dostunmuş gibi ona sarılmak,içini dökmek istersin.Sabahattin Ali okumak insanın kendiyle başbaşa kalmasıdır.İyiki varsın,iyiki vardın Sabahattin Ali!