‘bunun böyle olmaması lazımdı’ diyordum. Demek ki beni bir türlü sevemiyordu. Hakkı vardı. Beni hayatımda hiç, hiç kimse sevmemişti. Zaten Kadınlar pek acayip mahluklardı. Bütün hatıralarımi toplayarak bir hüküm vermek istediğim zaman, kadınların hiçbir zaman sahiden sevemeyecekleri neticesine variyordum. kadın sevebileceği zaman sevmiyor, ancak tatmin edilmeyen arzulara üzülüyor, kırılan benliğini tamir etmek istiyor, kaybedilen fırsatlara yanıyor ve bunlar ona Aşk çehresi altında görünüyordu.
‘gıybetten kaçınınız. muhakkak ki Gıybet, zinadan daha kötüdür. Çünkü kişi,bazen zina eder, tevbe eder ve Allah tevbesini kabul eder. Gıybet yapan kimse ise, gıybeti yapılan kişi kendisini affetmedikçe Allah tarafindan affedilmez’