Bir Tarih öğrencisi olarak kitapçıda uzun süre boyunca incelediğim bir kitap.
Ancak ne bir dipnot ne bir kaynakça gördüm. Atatürk'ü dipnotsuz ve kaynaksız yazmak sadece kendi düşünlerinde yazmaktır ve BENCE bu Atatürk'e hakarettir. Onun üzerinden para kazanmaktır amaç. Yılmaz ÖZDİL'i her ne kadar sevsemde bu yönlerinden dolayı oldukça eleştiyorum.
..gider İbrahim peygambere der ki herif
kargalar gördüm,
gübreden kalkıp
dallara konup
ezanlar okuyorlar.
Bir adam gördüm
oturmuş derenin başına;
yol vermiyor aksın
içiyor tekmil suyunu.
Geyikler gördüm;
kaçıp gitmezler,
koşarlar peşinden avcının
vur, diye ille bizi...
İbrahim Peygamber der ki herife:
O kargalar ki gördün
imamlar, hocalardır.
Gübredir mekanları,
okurlar ezanları...
Düvellerdir dereyi içen adam;
halkın kanını içer
doymazlar, içer içer,
bırakmazlar ki aksın
dere bildiğin gibi.
Gördüğün geyikler günahlarımızdır;
koşarlar avcılara
Avcılar: PARA.