Aslında hepimiz birer zübüğüz. Aziz nesinin bu eserinde olduğu gibi toplumu bu hale getiren, kişileri bu derece yücelten yine bizleriz. Rüşvet, torpil, adamcılık, yan cebime koyculuk...
Dürüstlük, doğru sözlü olmak küçüklükten edinilen bir şeydir. Bizler maalesef ki bunların eğitimini almamaktayız. Oysa verilmesi gereken ilk ders "doğru,dürüst insan olmak" üzerine olmalıdır. Esasen fen derslerinden, matematik derslerinden daha önemli, daha gerekli bir şeydir. Aksi takdirde sen, ben, o , bizlerden zübük çıkmaya devam edecektir.