Samiq

Elimi hafifçe geri çekerek, "Dikkatli ol," dedi. "Bu zambaklar çok narindir." Ona merakla gülümsedim. "Tanıdığım, çiçeklere önem veren ilk erkeksin."
Sayfa 208·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Hangisi daha zor, bilmiyorum," dedim. "Birini çabucak kaybetmek mi yoksa yavaş yavaş zaman içinde mi ?"
Sayfa 155·Kitabı okudu
"Geçmişte kalan bir hikâyeyi önemsemen çok güzel," dedi. "Pek çok genç geçmişte olan hiçbir şeyi umursamıyor."
Sayfa 159·Kitabı okudu
Bütün əfqan anaları bir şeydən qorxur: qızlarına şərəfli xastəqar - elçi gəlməz, qızları tək qalar, ərsiz, uşaqsız qocalar. Hər qadının ərə ehtiyacı vardı. Hətta o, qadının içindəki nəğməsini söndürsə də.
Bilirəm, bütün peşələrdə olduğu kimi, müəllimlərin də arasında ruhuna görə pedaqoq olmayan çoxlu insan var. Onlara, hətta, sənətkar da demək olmaz. Onlar öz müəllim fəaliyyətini sevməyən, onu lənətləyən muzdurlardır....