Sanem

Sanem
Beni tanıyan herkes,bir gün gideceğimi bilir "kötülük asla ölmez."
Adalet
İstanbul
25 Mart 2004
22 okur puanı
Kasım 2022 tarihinde katıldı
Ben her gece yıldızlara Seni sevdiğimi söyleyeceğim Sana asla... Çünkü aramızda dağlar denizler Ve benim o kahrolası gururum var
Sevgilim..'
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bak ,yine kandım sana iki tatlı cümlenle kocaman bir yalanın içinde kayboldum .
Baba
Öldürmüş tüm Duygularımı lakin katil olduğundan haberi bile yok .
Tüm çabalarımız,tüm inancımız, alabildiğine hasta düşmüş kıvancımız ve yaşam isteğimiz, yok olmuş gibi,Önce hastalığı, ardından tedavisini buldular.Sonra düşmanlığı yarattılar, ardından kardeşliğin ve insani değerlerin iyi birer savunucusu oldular. Ne çok şey yapmak istiyor Oysa'ki insan,Yapayalnız dolaşıyor ne de olsa bu çağın insanı. Çünkü birlikte yürüyecek kadar güvenmiyor kimse birbirine ve Benim yalnızlığım insanlarla dolu Ruhumu delik deşik ediyorlar .Ne içindeyim zamanın, Ne de büsbütün dışında;Kapanması güç yaralarla yaşıyoruz. Nede olsa! Ve anlıyorsun'ki hayat tek kişiliktir, herkes kendi için yaşar,ama yine'de Her şeye rağmen, güzel olan yaşamak! Unutma ki, alınan her soluk, yeni bir umudu taşır yanında...
"Hani olur ya, gözlerin doludur ama ağlamamaya çalışırsın. Derin bir nefes alayım derken bir damla düşüverir yanağından, o bir damla bin damlayı getirir, dayanamaz akıtırsın ne var ne yoksa içinde. O hali biliyordum ki korktum, nefesimi tuttum. Ölmek istiyordum ama ağlamak istemiyordum." Ölüme Fısıldayan Adam