Nur

Neyse ki bu günler de geçici vesselam
Acı bir yaşantıdan sonra insan, ancak bedenine eziyet ederek günlerini sürdürebiliyor.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Geçen üç yıl da olsa, değişmemiş meğer hissedilenler..

Nur

@Sau_dadee
·
Ah bir bilsem..
"Kalbim neden bir türlü kendimi koruyamadığım, anlaşılmaz bir melankoliyle doluyor?"
Beklemek, bazen bir kar tanesinin gökten salınarak düşüşünü seyretmek kadar huzur verici ve teskin ediciyken, bazen çorak arazilere yağacak bir damlanın hasretini çekmek kadar zor ve amansızdır.
Acının aşırısı, tıpkı sevincin aşırısı gibi kısa süren şiddetli bir duygudur.
Ama yine de olmamış gibi..
Bir şeylerden kaçar gibisin. Soluk soluğa ama hiçbir şey anlatmayacağına yemin etmiş gibi sakinsin. Gitmek istediğin belli bir yer yok ama kalmak istemediğinden artık eminsin. Sadece biraz olsun herkesin ve her şeyin susmasını istemişsin. Kendini duyabilmek için.