Yaşamak, tabiatın en küçük kımıldanışlarını sezerek, hayatın sarsılmaz bir mantık ile akıp gidişini seyrederek yaşamak; herkesten daha çok, daha kuvvetli yaşadığını, bir ana bir ömür kadar daha çok hayat doldurduğunu bilerek yaşamak...
Ne hoş bir güzelliği vardır ; hafif adımlarla dünyadan gülümseyerek geçenlerin , kimseye bir kötülüğü dokunmadan yaşayanların, onurlu bir yaşamı seçenlerin.