..ağlamak güçsüzlüktür. Çok mutsuzsan gerekirse evinde antidepresanını içer oturursun kendi kendine ama kimsenin yanında ağlayamazsın, hele hele de sen kadınsın, bir erkeğin yanında, asla.
Belki de artık durup kendimize bakmanın vakti gelmiştir. Ekranlardan, maskelerden, seslerden, görüntülerden uzaklaşıp derin bir nefes almanın, kendinle, hayatla, bir başkasının kalbiyle gerçekten bağ kurabilmenin...
Cesur ol!
Bir şey hisset!
Birinin dünyasına dokun!
Yenil, öğren, tekrar yenil, yeniden dene!
Aşık ol, kırıl, ağla, tekrar ayağa kalk!
Sonunda gerçek hikayenin içinde kendini bul ve tutkuyla yaptıklarına bakıp dünyaya gülümseyerek el salla! Bak işte, o zaman gerçekten yaşamış olacaksın...