Hiç kimse yalnız değildir. Yalnızlık insanın başkalarından uzak olmak için kendi etrafına duvar çekmesidir. Eğer bu duvarı yıkıp onların size yardım etmelerine izin verirseniz, orada deneyiminizi paylaşacak birileri daima vardır.
Artık sadece yolculukları, hayalleri, yalnızlığı, dünyadaki gürültüyü, onun içinden gülerek geçmeyi, dahası geçmişe katlanabilmek için şiiri ve gelecekten umutlu olmak için Tanrı'yı seviyorum.
Sahip olmadığımız şeylere bakarken, "Benim olsaydı nasıl olurdu? "Diye düşünme eğilimindeyizdir ve işte böylece yokluğu hissederiz. Oysa bunun yerine sahip olduğumuz şeyler için sık sık şunu düşünmemiz gerekirdi:" Bunu kaybetsem ne olurdu? "