Handan

Handan
@ScoobyDo
Okuyoruz.....
Siyah İnci
9/10
·120 syf.··
Beğendi
·
2021 1. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 05 Şubat 2021 16:29
Kitabı okudum ve bitirdim. Kitabı beğendim ve sizede tavsiye ederim. Kitabın bazı yerleri beni duygulandırdı, mesela 79.sayfadaki şu bölüm; "Ginger arabanın arkasında yatıyordu ve kafası da dışarı sarmıştı. Zavallı arkadaşım! Sonunda acılardan kurtulmuştu." İşte bu bölüm beni çok duygulandırdı, yani Siyah İnci'nin arkadaşının ölmesi. Tabi mutlu yerleride vardı bu kitabın. Kitabı okurken çok eğlendim, mesela kendimi bir anda kitabın içinde buldum, kendimi atların yerine koydum. Bir atın duygularını anlatan bir kitap okumak benim için eğlenceli ve güzel bir deneyimdi.
Kitap
Siyah İnciAnna Sewell · Arkadaş Yayıncılık · 201111,9bin okunma
Reklam

Handan

, bir kitap okudu
9/10
·120 syf.··
Beğendi
·
3 günde okudu
·
2021 1. kitabı
Anna Sewell
8.5/10 · 11,9bin okunma
Oğuz Atay
İçimin seside olmasa ölürdüm yalnızlıktan
Edebiyat
Yusuf Tuna
Yolu doğru olanın yükü ağır olur.
Sevilen insanın yokluğu başka bir ölümdür.
Reklam