İri adam tombul elini bir daha ağır ağır İdris Beye uzattı, İdris Bey ele sarıldı ama öpmedi. İri adamın yüzünde bu yüzden bir hoşnutsuzluk belirdi. İdris Bey bunu gördü, sezdi, üzüldü. " Bizim soyumuz hiç kimsenin elini öpmemiştir, padişahın, çarın bile, " diye içinden geçirdi. " El öpmeyi hiç kimse bizden beklemesin. "