Çok fazla şeye sahip olup, çok az verenler, bunu gösteriş isteyen gizli arzuları için yaparlar, ki buda armağanlarını yararsız kılar.
Ve bazıları vardır ki, çok az şeye sahiptirler ve hepsini verirler.
Ve devirmek istediğiniz bir despot varsa, önce onun sizin içinizde kurduğu tahtı yıkmaya bakın.
Bir zorba, özgür ve gururlu olana, eğer özgürlüğünde zulüm ve gururunda utanç taşımasaydı nasıl hükmedebilirdiki ?
"Eğer tek bir zerreyi yerinden oynatırsan, bütün âlem baştan sona yıkılır."Yani dünya inceden inceye yapılmış hesaplar üzerine kurulmuş; belirli bir amaç ve görüş için yaratılmıştır.