İçime doğru bir yolculuğa çıkıyorum her kitapla; Aylak adam o yolculuğu ve arayışı insana net veren ve yaşatan türden. Rahat bırakmıyor. Başlangıçta anlamıyorsun sonra tamam diyorsun sonra doğru diyorsun ama bir türlü yolu bulamıyorsun. Ne yapmak doğrudur hayatta? Kimin yaşantısı en iyisidir? Aylak adam galiba herkesin boktan bir hayatı olduğunu sadece bunu anlamak için bazılarımızın mutluluk oyununun daha uzun sürebildiğini gösteriyor. Her neyse milyon ışık yılı uzaktaki gezegenler kadar uzağız içimize. Bir ömürde keşfetmek mi? O da güzel bir hayal... Aramaya devam!