İlk sayfadan itibaren yapılan derin betimlemeler insanı kendine çekiyor. Öyle tatlı tatlı anlatılmış ki satırlar... Okurken kitabı bırakmak istemiyor insan . Martın 'in yaşadığı ve hissettiği her şeyi okurken ben de iliklerime kadar hissettim. Diledim ki hadi Martın , seni ve yazdıklarını artık tanısınlar, bilsinler. Sevdiğin Ruth ile mutlu olun istedim.
Yazar kahramanını öyle gerçekçi sermiş ki önümüze, belki de bizzat yaşadığı şeylerdir en etkileyici sahneler .
Tüm sayfalar boyunca Martın ' in heyecanını, hayallerini ve umudunu okudum ama sonu üzdü. Buraya daha farklı şeyler yazardım kitaba dair ama onlar yazdığım defterde kalsın.