Seda Koçyiğit

Seda Koçyiğit
@Sedakct
Öğrenci
Ankara
09.09
6 okur puanı
Ekim 2020 tarihinde katıldı

Seda Koçyiğit

, bir kitap okudu
Puan vermedi·648 syf.·
Beğendi
·
2021 1. kitabı
George Orwell
8.5/10 · 200,4bin okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İnsan optik bir illüzyon aslında.Zira senden uzaklaştıkça gözünde büyürken, sana yaklaştıkça gözünde küçülür.
" İnsan sabahtan akşama kadar bir şey olmasını bekler ve hiçbir şey olmaz. Bekleyip durur insan. Hiçbir şey olmaz. İnsan bekler, bekler, bekler, şakakları zonklayana dek düşünür, düşünür, düşünür,. Hiçbir şey olmaz. İnsan yalnız kalır. Yalnız... Yalnız... "
"Bütün yalnızlar gibi özgür ve bütün özgürler gibi yalnızız..."
canyayınları·Kitabı okudu
Edebiyat