seda

seda
@Seddcakr
Yaşamı düz bir çizgide tutmak tükenmektir.
Öğretmen
İstanbul Üniversitesi'19
istanbul
1386 okur puanı
Nisan 2018 tarihinde katıldı
"Kendi alevinle yakmaya hazır olmalısın kendini: Önce kül olmadan nasıl yeni olabilirsin ki?"
Felsefe
Reklam

seda

, bir kitabı okumaya başladı
Irvin D. Yalom
9/10 · 70bin okunma
Ah, ben hayvanları çok severim. Bütün canlı mahlukları, hayatı, güzelliği, saadeti severim. Bahtiyar bir köpek bile benim içimi sevinçle dolduruyor. Ben karanlık şeylerden bahsetmek için dünyaya gelmemişim. İçim tatlı, sıcak, neşeli şeyler anlatmak isteğiyle yanıyor.
Edebiyat
Niçin yazılarındaki bütün insanların benzi soluk, yüreği kederli? Bu memlekette yüzü gülen, bahtiyar insan yok mu?
Edebiyat
Ama yeryüzünde, hiçbir şey, ne kadar uzun ömürlü olursa olsun, sonsuz değildir.
Edebiyat
Reklam