Seda Çıtak

Bir şeyi istemiyorsan onu çözmenin bir yolunu bul. Bulamıyorsan da ondan kurtul.
Sayfa 45·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
10/10
·68 syf.··
Beğendi
·
2019 17. kitabı
·
1 saatte okudu
·
Okunma: 09 Mart 2019 19:44
Vaovv! Aslında konu Zweig olduğunda çok dA şaşırtıcı olmayan etkiler olmalı bunlar ama yeniden yeniden aşık oluyorum her satıra. Platonik bir aşk ancak bu kadar arabeskleştirmeden, içten, insanı baymadan ve imkansız anlatılabilirdi. Aşkın derinliğini, hislerin gerçekliğini resmen yaşadım okurken. “Sana, beni asla tanımamış olan sana.” cümlesinin anlamını kitap bittiğinde çok daha iyi anlıyorsunuz. Kıtabı okurken keşke hiç bitmese diyerek tane tane, sindire sindire okudum. Ve bir aşk ancak bu kadar içime sinebilirdi..
Bilinmeyen Bir Kadının MektubuStefan Zweig · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 2022266,8bin okunma

Seda Çıtak

, bir kitap okudu
10/10
·68 syf.··
Beğendi
·
1 saatte okudu
·
2019 17. kitabı
Stefan Zweig
7.6/10 · 266,8bin okunma

Seda Çıtak

, bir kitap okudu
10/10
·64 syf.··
Beğendi
·
27 saatte okudu
·
2019 16. kitabı
Stefan Zweig
7.6/10 · 134,8bin okunma
10/10
·64 syf.··
Beğendi
·
2019 16. kitabı
·
27 saatte okudu
·
Okunma: 09 Mart 2019 00:32
Ah Zweig.. Her biten kitabın ardından “vay be, yine yazmış” diyorum. Ruh analizleri, betimlemeleri, olay örgüsüyle yazarlığın hakkını veren Stefan.. Böyle yazarlar ölmemeli dedirtiyor bana her bu türden kitap. Bazı kitapların kısa oluşuna üzülseniz de, kısa ve özlüğünün onu özgün yaptığını kitap bittiğinde anlıyorsunuz. Ve evet hepimiz aslında bir amok koşucusuyuz, farkında olsak da olmasak da.. Farkına varmak için okuyunuz efendim..
Amok KoşucusuStefan Zweig · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 2021134,8bin okunma