Sefa

Sefa
@Sefacvk
“Âmâlar şehrinde mum taciriyiz.”
Şiir İşçisi
11 okur puanı
Ağustos 2021 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
"" (...) namuslu bir insanım diye övünülür mü hiç? Herkes namuslu olmak zorunda değil midir? ""
Dostoyevski
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Az önce bir şiiri tamamladım, baştan sona birkaç kez okudum ve güzel olduğu kanısına vardım. Daha sonra yanımda duran şiir kitabından bir şiir açtım ve onu okurken kendi yazdığım şiirin ne kadar eksik olduğunu gördüm. Aslında hayat da buna benzer bir dinamikle işliyor desek yanlış sayılmaz. Kendimizi en iyi yerlere koyuyoruz, içimizden hep başkalarından önde olduğumuzu söylüyoruz ama dönüp bakınca sıradan bir insanız belki sıradanın da altındayız.
Düşünce
Sen sana ne sanırsan Ayruğa da onu san Dört kitabın manası Budur eğer var ise - Yunus
Edebiyat

Sefa

, bir kitap okudu
Puan vermedi·240 syf.·
22 saatte okudu
·
2021 66. kitabı
Ziya Gökalp
8.3/10 · 1.824 okunma