Az önce bir şiiri tamamladım, baştan sona birkaç kez okudum ve güzel olduğu kanısına vardım. Daha sonra yanımda duran şiir kitabından bir şiir açtım ve onu okurken kendi yazdığım şiirin ne kadar eksik olduğunu gördüm. Aslında hayat da buna benzer bir dinamikle işliyor desek yanlış sayılmaz. Kendimizi en iyi yerlere koyuyoruz, içimizden hep başkalarından önde olduğumuzu söylüyoruz ama dönüp bakınca sıradan bir insanız belki sıradanın da altındayız.