"Yağmur yağıyor Ömür hanım...gökten değil, yüreğimin
boşluğundan ömrümün ıssız toprağına...Ve ben sonsuz
bir düzlükte bir küçücük, bir silik nokta gibi eriyip gi-
diyorum. Seslensem kim duyar sesimi yalnızlıklar ka-
tından?"
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İnsan bastığı toprağı hor görmemeli:
Kim bilir hangi güzeldir, hangi sevgili.
Duvara koyduğun kerpiç yok mu, kerpiç?
Ya bir şah kafasıdır ya da vezir eli!
"O halde hamdolsun,
hamdolsun cenneti ve cehennemi
bize bir karşılık kılana,
Rüknettin ve doktoru konuşturana,
kalpleri buluşturana,
güneşi ve ayı aşkı ve acıyı
hamdolsun kavuşturana"
İsmet Bey bir şiirinde "tam düşecekken tutunduğum tuğlayı kendime rabb
bellemeyeceğim." diyor.
İsmet Özel ve sevenleri kusura bakmasın ama ben tam düşerken tutunduğum tuğlayı kendime rab bellerim çünkü beni düşmekten kurtaran, uçurumlardan çekip çıkaran rabden başkası değildir. Beni düşmekten kurtaran rabbin üzerine basıp geçecek değilim.