Sefa pamuk

Sefa pamuk
@Sefapamuk
Bazen düşünürüm, ne kadar garip mahluklarız? Hepimiz ömrümüzün kısalığından şikâyet ederiz; fakat gün denen şeyi bir an evvel ve farkına varmadan harcamak için neler yapmayız?
Sayfa 29
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“İnsan insanın kurdudur” diyorlar. Bu söze inanmayın; “İnsan insanın yurdudur” daha iyi.
Sayfa 33·Kitabı okudu

Sefa pamuk

, bir kitap okudu
Puan vermedi·64 syf.·
71 günde okudu
·
2020 130. kitabı
Stefan Zweig
7.6/10 · 134,8bin okunma