Deniz, bir kez daha, bizi kiyilara bırakıyor biz onun dalagaları arasında bir dalgayız yalnızca. O iletisini duyurmak için bizi yayıyor cevreye; ama biz kalbimizin ahengini kumlarda, kayalarda parcalamadan nasıl yapabiliriz bunu?
Çünkü böyledir denizcilerin ve denizlerin yasası: Özgürlük mü istiyorsunuz, sise dönüşmek zorundasınız. Biçimsiz olan biçim arayışındadır her zaman, tıpkı sayısız yıldız bulutunun güneşlere ve aylara dönüşmek istemesi gibi; şimdi katı kaliplar içinde bu adayı çıkmadan önce bunca arayışta olan bizler de, işte bundan dolayı yeniden sise dönüşmeli ve başlangıçtan bu yana her şeyi öğrenmeliyiz. Peki, kim yaşayıp yükselebilecek doruklara, tutku ve özgürlük olarak kendini parçalamadan?