Sefe Demirel

Sefe Demirel
@SefeDemirel
Ruhumun iniltilerine uyaniyorum Kahkahalar atarken bile inliyor Sessizce başını okşuyorum sussun diye Bazen sessizce nolur sus diyorum Bazen haykırarak bazen sinirden ağlayarak. Dinlemiyor beni hiç susmuyor Tahtaya yazıyorum ismini Yanina 10 carpi koyuyorum Birazdan hoca gelecek Isminin yanındaki çarpılari Görünce Sövecek ona. Belki de nasihatler verecek. Korkmuyor hiçbirşeyden Degismeyecem diye direniyor Anlar belki kendi bildiğinin zarar getirdiğini Tüm ipleri elinde tutmak zor işmiş Sen onu ondan cok düşünürken O kendini zerre düşünmüyor Her yeni güne dünden birşey almadan başlıyor. Ruhumda bıraktığı yaralardan bihaber Görebilseydi devam eder miydi yenilerini açmaya Iki dunya olmuşuz aynı gökkubbenin altında. Zamanin ayırdığı iki dünya Görmeli artık giden zamanın geri gelmediğini. Şimdinin herşeyimiz olduğunu. Görmezse yazik olcak. 28 Şubat 2019 (S.Feell- D.Dolaz) Dilan Dolaz
Şiir
Dilan Dolaz isimli okura yanıt verildi
Sefe Demirel
Hatırlatir ciğerim, elbet; er geç hatırlatır🌺😍
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Dostu yalan söylerse inanmaz insan Dostu vazgeçmişse inanmaz Arkasından iş cevirmisse görse inanmaz Gözlerini kapatır kabullenmez Bu zalim dünyada herkes kötü olabilir Ama dostu kötülük yapmaz, yapamaz Çünkü inanmıştır bağlanmıştır Sıkısıkıya Herşeyi dostuna emanettir Kahkahaları gözyaşları geçmişi geleceği Bunlardan vazgeçmek zor gelir aslında Dostunu gönderirken Çantasına Kendinden en değerli parçaları koymuştur Geri alamayacağı Bir insanın gidişi degildir sadece dostun gidişi Geçmişin mutlu günlerin gelecekteki hayallerin gidisidir Ve malesef onu hicbir zaman yalnız Bırakmayacak anahtar olan güvenin gidişidir. O yüzden uğurlarken birsürü acabayla boğuşur Her acaba indirir sırtını yere bu yiğit pehlivanin Dostu hiçbişey yapmaz izler uzaktan Gitmek için can atıyormuşcasına Bizim pehlivan görünce bunu Kalkar, doğrulur El sallar dostunun sırtındaki Çantaya koyduklarına... Sefe Demirel 2 mart 23:33
İlişkiler
Kızılgerdan isimli okura yanıt verildi
Sefe Demirel
Sayisi çok olmasın inşallah hiçbirimizin hayatında sadece kendi ecellerimizle somut ölümü yaşama umuduyla...Teşekkürler saygilar..
Puan vermedi·242 syf.
Kitapla günlerce mücadele ettim yarım bırakmamak için. Bana çok anlaşılmaz geldi. Kitabı hep yeniden elime aldığımda kaldığım sayfadan 2-3 sayfa geriye gidip olayı kişileri zihnimde güncelleme hatırlama ihtiyacı hissettim. Kitapta konu çok yavaş ilerliyor bu tabiki bi sorun değil ama kişilerin kavramların nt olmaması yabancısı olduğum mimari terimlerin olması ve olayın karmaşıklığı beni kitabın içine çekmedi. Yazarın Sineklerin Tanrısı kitabındaki usta anlatımı akıcı üslubu olayı anlatırken alttan yüklediği o harika anlamlı iç mesaj bu kitapta yok. Açıkça Kule bende bir hayal kırıklığı, pişmanlık ile kaldı. Kendini okutamadın kitap üzgünüm
KuleWilliam Golding · İş Bankası Kültür Yayınları · 2021956 okunma
Yavuz Selim SEFEROĞLU isimli okura yanıt verildi
Sefe Demirel
Yazık olmuş gibi :))
Puan vermedi·242 syf.
Kitapla günlerce mücadele ettim yarım bırakmamak için. Bana çok anlaşılmaz geldi. Kitabı hep yeniden elime aldığımda kaldığım sayfadan 2-3 sayfa geriye gidip olayı kişileri zihnimde güncelleme hatırlama ihtiyacı hissettim. Kitapta konu çok yavaş ilerliyor bu tabiki bi sorun değil ama kişilerin kavramların nt olmaması yabancısı olduğum mimari terimlerin olması ve olayın karmaşıklığı beni kitabın içine çekmedi. Yazarın Sineklerin Tanrısı kitabındaki usta anlatımı akıcı üslubu olayı anlatırken alttan yüklediği o harika anlamlı iç mesaj bu kitapta yok. Açıkça Kule bende bir hayal kırıklığı, pişmanlık ile kaldı. Kendini okutamadın kitap üzgünüm
KuleWilliam Golding · İş Bankası Kültür Yayınları · 2021956 okunma
Yavuz Selim SEFEROĞLU isimli okura yanıt verildi
Sefe Demirel
Değil mi?.. ilk 50 sayfa anlayamadığımi düşünüp başa dönmüştüm kaldırdığım ne var diye ama sonra dikkatle okuyup ayni yere tekrar gelince ve yine elim boş kalınca kendimden emin olup kitabı bırakmıştım 😊
Yaşamı böylesine özel, böylesine benzersiz kılan şey, herşeyin yalnızca bir kez olması, bunu algılamak, ölümün bilincine varmakla mümkün olabilir ancak. Ölümün bilincinde olmayan insan, yaşadığının bilincinde de değildir. Her anımız ölüm unutkanlığı içinde geçiyor
Barbaros isimli okura yanıt verildi
Sefe Demirel
Ben sanırım oraya henüz gelmedim. gerçekten iyi bir tespitmiş ben de unutmam sayenizde artık teşekkürler.