Onlar (Tanrı'nın dışında) tüm geri kalan şeyleri düşünürler ve sadece kendilerine hayran olurlar; herşey onları hayrete düşürür, oyalar, onlarda ilgi ve tutku uyandırır; küçümseyerek uzaklaştıkları nesnelerle bozuşurlar. Sonuçta, ruhların Tanrı' ya dair tüm bilgisizliklerin nedeni, dünyanın nesnelerine değer vermeleridir ve kendilerini küçümsemeleridir. Çünkü insan bir nesne peşinde koşuyorsa ve ona hayran oluyorsa, bu, kendini nesneden aşağı görmesi demektir. Bu kişi, doğmaya ve ölmeye tüm nesnelerden daha aşağıya yerlestiğinden; kendinin, bildiği şeyin en değersizi ve en fanisi olduğuna inandığından, Tanrı' nın gücünü ve doğasını ruhuna asla yerleştiremez.