Spikerliği gibi kitabı da mükemmel..
Başka ne denir ki..
Kitaplıkta bulunması gereken bir eser diye düşünüyorum..
Başarıları daim olsun..
Yeni eserler yazması dileğiyle..
HaysiyetEce Üner · Destek Yayınları · 20211,776 okunma
Okurken çok duygulandım..
Bir saatte bitti..
Ahh Kerbela..
Suiçerken aklımda artık..
Sinan Yağmur'un kalemini anlatmaya gerek yok..
Okuduğum kaçıncı eseri bilmiyorum ama başarılı buluyorum..
Tavsiye ederim..
Harika....Harika..Harika...
Tutkuyla okudum..
Keşke bitmeseydi dediğim bir eser daha..
Bence tekrar tekrar okunacak bir kitap..
Etkisinde kaldım..
Tavsiye ederim..
Osman Balcıgil yine kalemini konuşturmuş..
Okuduğum üçüncü eseri ve bu eser de harika..
Okurken zaman zaman o döneme gidip geldim okurken..
Tarih kokan bir kitap..
Bir solukta okudum..
Tavsiye ederim..
Osman Balcıgili takip eden biri olarak bu eserini de büyük bir zevkle okudum..
Yine kalemini konuşturmuş..
Bitsin istemedim..
Okuyun derim..🤗
Tebrikler..