Hayatımızda en sıkıcı, en acı veren ve hayal kırıklığına uğratan şeylere baktığımızda, itiraf etmemiz gerekir ki, hepsinin bizim için bir değeri vardır. Eğer bunu göremiyorsanız, yeterli uzaklıkta bir perspektiften bakmıyorsunuz demektir. ....... Bundan sonra, işlerin istediğiniz gibi gitmediğini düşündüğünüz bir zamanda, bunun olumlu tarafı nedir diye kendinize bir sorun.
Paylaşım platformlarındaki en büyük tereddütümdür bir acısını pişmanlığını paylaşan kişinin paylaşımını beğenirsem küfür gibi algılanır mı? Evet algılanıyor.