Yaşadığımız,yaşamayı seçtiğimiz her şey bizdik.Seçimlerimizdik biz.Girmeyi seçtiğimiz kapı,yürümeyi seçtiğimiz yolduk…
Olacağımız kişiyi seçe seçe ,olduğumuz kişiye gelmemiş miydik?
Hepimiz dünyayı gerçekte olduğu gibi değil,kendi önyargılı algılarımız vasıtasıyla gözlemleriz.Dolayısıyla ,gerçekten bilebileceğiniz tek şey kendinizsinizdir.
O kadar çok esrarengiz olgunun nedenini buluyoruz ki,bir şeyin bilinemeyeceğine inanmakta zorlanıyoruz.
Ama yine de bilinemeyen,bilinemeyecek diye bir şey var.O da karşımıza geçmiş sakin sakin işine bakıyor.
Henry Louis Menchen