kurgu muhteşemdi her duyguyu yaşadım kirkeyle, kirke ölümsüz ama aşık olduğu adamlar ölümlü ilk aşık olduğu adam iğrenç birine dönüştü ikinci ona bağlı kalamayacak kadar asiydi üçüncü için o kendinden vazgeçti Her acıdan geçen kirke, en sonunda kendinden de geçti... oğlu için yaptıkları olmasa oğlu kral olamayacaktı