Açıkçası çok beğenerek okuduğum bir kitap olmadı.
5 yıl önce yeni doğan bebeğini kaybeden daha sonra eşinin onu aldattığını, aldattığı kişinin hamile olduğunu öğrenen bir kadın var. Kadın karakterimiz henüz bu durumu kabullenemezken bir de çok sevdiği babasını kaybediyor. Babasının geride bıraktığı bulmacalarla da bir şekilde yolunu bulmaya çalışıyor.
Bulmaca olayını duyunca aslında heyecanlanmıştım. Farklı olaylar olucak zannettim ama kesinlikle beklediğimi bulamadım. Okumuş olmak için okuduğum bir kitaptı.