Buradaki insanların nasıl olduğunu soracak olursan, şunu söyleyebilirim: Her yerde olduğu gibi! İnsanoğlu tekdüze bir varlık. Birçoğu zamanının büyük bir bölümünü çalışarak geçiriyor, geriye kalanlar ise özgür oldukları o kısa zamandan öyle korkuyor ki, ondan kurtulmak için tüm yollara başvuruyor. İşte insanlığın kaderi!