SenaNR

SenaNR
@Senanr_
İnsan birkaç damla kan ve sayısız endişe...
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bitmiş yoğurt kaplarına çiçek ekilen bir çağda yaşamak isterdim..
1000Kitap
SenaNR
Vallahi ben hala ekiyorum
Mesleğine göre yorumlama...
-Fenci olduğuma bakma, fenotipine aldanıp genotipini görememişim. -Matematikçi olduğuma bakma, kendi problemlerimi bile çözemiyorum. -Coğrafyacı olduğuma bakma, konumunu bulamıyorum. -Fizikçi olduğuma bakma, bana yaptıklarını hala kaldıramıyorum. -Besyocu olduğuma bakma, artık peşinden koşamıyorum. -Tiyatrocu olduğuma bakma, senin kadar iyi oynayamıyorum. -Sosyalci olduğuma bakma, sen gittiğinden beri kimseyle sosyalleşemiyorum. -Ressam olduğuma bakma, mutluluğun resmini çizemiyorum. -Tarihçi olduğuma bakma, kalbini bile fethedemiyorum. -Edebiyatçı olduğuma bakma, gidişini anlatan şiirimi bitiremiyorum. -Fenci olduğuma bakma, senciyim! -Polis olduğuma bakma, kalbini çalanı hala bulamıyorum. -Okul Öncesi ögret. Olduğuma bakma, içimdeki çocukla baş edemiyorum. -İlahiyatçı olduğuma bakma, seni imana getiremiyorum. -Avukat olduğuma bakma, kalbimi sana karşı savunamıyorum. -Resim öğretmeni olduğuma bakma, gercek yüzünü çizemiyorum. -Müzik öğretmeni olduğuma bakma, kalbini çalamıyorum. -Turizmci olduğuma bakma, hala kalbinde konaklayamıyorum.
1000Kitap
SenaNR
Odyolog olduğuma bakma, sesimi kimseye duyuramıyorum.
Zekiliğimiz simit sayesindeymiş meğer :))
Baktım bir simitçi... Simitte çok keramet vardır. Ne zaman simit yesem, zihnim açılır. Bizim gazeteciler, yazarlar neden simit yer çayla? Herkes parasızlıktan sanır. Yok canım, çayla simit zihin açar da ondan..
Edebiyat
SenaNR
Simit ayranla da güzel