Nakış ve sanatta hayal kırıklığına uğramak istemiyorsan eğer,sakın onu mesleğin olarak görme.ne kadar hünerin ve yeteneğin olursa olsun parayı ve iktidarı başka yerlerde ara ki hüner ve emeğinin karşılığını alamayınca sanata küsmeyesin.
İnsanların yüzüne baktikça görüyorum ki ellerine daha cinayet işleme fırsatı geçirmemiş oldukları için pek çok kişi masum zannediyor kendini.yalnizca aptallar masumdur