Kitaba çok büyük bir beklentiyle başladım ve bitirince hiçbir beklentinin yeterli olmadığını anladım. Kitap resmen içinden çıkan bir ışıkla sizi içine alıyor ve bambaşka dünyalara götürüyor. Yazarın kalemine ve düşüncelerine hayran kaldım. O kadar farklı, o kadar kendine hayran bırakan bir kitap ki, ne desem az kalır. Okumayanın çok şey kaybettiği bir kitap. İyi ki tanışmışım.