Ömür

Ömür
@Serazatt
Amêd, 2000
109 okur puanı
Ekim 2020 tarihinde katıldı
Kim suçlu?
Şimdi bu gençlerin şiddet eğilimli oluşunu dizilere oyunlara bağlıyorlar ya hani benim kafama takılan bir nokta var. Bizim çocukluğumuzda da şiddet içerikli diziler vardı, camide smackdown yapardık, simiiit diye birbirini dövme üzerine oyunlar oynardık ama ne bileyim böyle şiddet eğilimli olmadık hiçbir zaman. “Biz daha iyi bir nesiliz” tribine hiç girmeyeceğim ama bu neden böyle oldu? Galiba nedeni şuydu: Biz her ne kadar böyle olsak da bir şeylerden korkar çekinirdik. Anne babamızdan, öğretmenden polisten falan. Şimdiki gençlerin ise hiçbir şeyden korkuları yok. Şimdi çocuk sınıfta kız arkadaşını taciz edecek hareketler yapıyor öğretmen de tepki gösteriyor, velisi “sen benim çocuğuma nasıl böyle dersin” deyip okulu basıyor. Bizim zamanımızda böyle bir olay olsa önce öğretmenden dayak, sonra disiplin cezası ardından bir kamyon dayak da ana babadan yerdik. Haliyle eylemlerimizde daha ölçülü olmak zorunda olurduk. Herhalde çocukları özgüvenli yetiştireceğiz derken patavatsız bir hale getirdik. Altı boş, niteliksiz özgüven yüklemenin sonucu bu oluyor herhalde. Evet biz daha ölçülü bir nesildik ama şimdiki nesli de bu hale getiren maalesef bizim kuşağın insanları. Ne diyelim Allah sonumuzu hayreylesin.
Ömür
Mütevazı insanın pısırık, kendini beğenmişin özgüvenli insan olarak pazarlandığı bir dünyada bütün bildik değerler tersyüz olmuştur der kemal Sayar . Bizim de tüm değerlerimizi tersyüz ettiler malesef . Herkes medyaya bağlıyor evet ama çocuğun sosyal gelişimi davranış gelişimi daha birkaç aylıkken başlıyor o yaşta ne görüyorsa bu onda kalıntı olarak kalıyor ve bunu doğru olarak görüp bunu yapıyor. Sorun ekranların içi değil yetiştirilen evin içiyle alakalı . Umarım bunu düzeltebiliriz .
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bilirim buz dağıdır özlem Eflatun sabahlarda... Bilirim kulaklarım çınladığında özleyenim vardır uzaklarda... Ve yine bilirim ki özleyenim özlediğimdir aslında...
Okuyan Muallime isimli okura yanıt verildi
Ömür
🥰🪷
Bilirim buz dağıdır özlem Eflatun sabahlarda... Bilirim kulaklarım çınladığında özleyenim vardır uzaklarda... Ve yine bilirim ki özleyenim özlediğimdir aslında...
Fatma isimli okura yanıt verildi
Ömür
Teşekkür edermm 🥰🪷