Ömür

Ömür
@Serazatt
Amêd, 2000
109 okur puanı
Ekim 2020 tarihinde katıldı
Hiçbir şey beklemiyorum. Böylece hayal kırıklığına uğramıyorum.
Sayfa 46·Kitabı okudu
Reklam
"Sence bu yarasa seni çok seviyor mu?" "Sevmez olur mu..." "Yürekten mi seviyor?" "Kesinlikle." "Öyleyse geleceğine emin olabilirsin. Biraz gecikebilir, ama bir gün mutlaka seni bulacaktır."
Sayfa 36·Kitabı okudu
Acaba insanın içinden de şarkı söyleyebildiğini bilmiyor olabilir miydi? Sesimi çıkarmadım. Bilmiyorsa benden öğrenecek değildi.
Sayfa 15·Kitabı okudu
Değmeyen şeyler var hayatta: Üzülmeye değmeyen ayrılıklar, düşünmeye değmeyen anılar, bir de konuşmaya bile değmeyen insanlar gibi.