Cinsellikle ilgili konuşurken unutmayın diyorum temelde biyolojik bir olay ama duyguların zeminini oluşturuyor."eğer kişi cinselliği sadece biyolojik boyutta yaşarsa insan olmanın temel zenginliklerinden kopmaya başlar; yaşamdan özünden kendinden soğur. Edebiyat, müzik, şiir, özlem, hüzün; yani yaşama anlam veren tüm kaynaklardan mahrum kalır. Oysa insanı her alanda yaratıcı zenginliğe götüren insan olmanın tadına varılan şey bu kaynaklardır.