Serdar

Cinsellikle ilgili konuşurken unutmayın diyorum temelde biyolojik bir olay ama duyguların zeminini oluşturuyor."eğer kişi cinselliği sadece biyolojik boyutta yaşarsa insan olmanın temel zenginliklerinden kopmaya başlar; yaşamdan özünden kendinden soğur. Edebiyat, müzik, şiir, özlem, hüzün; yani yaşama anlam veren tüm kaynaklardan mahrum kalır. Oysa insanı her alanda yaratıcı zenginliğe götüren insan olmanın tadına varılan şey bu kaynaklardır.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Bir peygamberin peygamberliğinin kanıtı mucizedir. Mucize us dışıdır. ve mucizeyi görüp de inanan da yoktur. Sahtekar derler.Mucizeye bile inanmazlar. ama inanan insan mucize gördüğü için inanmıyor ki mucizelerin öykülerine inandıkları için inanıyorlar. halkın sadece etkilenmeye ve büyük bir anlatıya ihtiyacı var aldanmaya ihtiyacı var çünkü yaşamaya ihtiyacı var bunu anlamak bu kadar zor olabilir mi?Almadığın takdirde yaşayamazsın ki.Çevrene bir bak, başınıza bir bela geldi bir sıkıntı geldi en yakın arkadaşlarınızdan sizi kimler teselli eder en mantıklı olanlar mı en duygulu olanlar mı? Dücane Cündioğlu
Pasifikte bir adaya düştünüz.Su yok, ekmek yok, yiycek yok filan.Bir baktınız bir ton altın duruyor.Ne yapcaksınız?İşte usun insan hayatındaki yeri bu.Yaşamdaki insanların aklı küçümsemesinin sebebi o adadaki altını küçüksemeleri gibidir.Altının değeri hakkında istediği kadar büyüklerin. Dücane Cündioğlu
Yüzmede kişi teknik olarak 90 derecelik bir açıyla kolunu hareket ettirmelidir. Ben 9 aylıkken mama sandalyesinden düşüyorum ve zaten rahatsızlığından dolayı kolumun suya giriş açısı 90 derece. Yani bu durum benim için dezavantaj gibi gözüken ancak avantajıma olan bir durum haline gelmiş. İleriki zamanlarda da annemin göbek bağımı bir kaptanın bize verdiği direktifle Marmara Denizi'ne attığını öğreniyorum. Aslına bakıldığında bu çok değişik bir inanç çizgisi.
Yemek yemek, sigara içmek veya alkol kullanmak gibi kötü alışkanlıkları değiştirmeye çalışırken sizi geri tutan başlıca konu kontrol dışı olduğunuza inanıyor olmanızdır. Bu kontrol eksikliğinin nedeni ise meli malı cümlelerdir. Bu cümleler sizi yener. Varsayalım dondurma yemekten kaçınmaya çalışıyorsunuz. televizyon seyrederken gerçekten çalışmalıyım ve dondurma yememeliyim diyorsunuz. Şimdi kendinize sorun kendime bunları söylersem ne hissederim? Sanırım yanıtı biliyorsunuz kendinizi suçlu ve sinirli hissedersiniz. Sonra ne yaparsınız, gider yersiniz.İşte ana nokta bu. Yeme nedeniniz kendinize yememeniz gerektiğini söylemiş olmanız.Suçluluk ve kaygı duygularınızın yiyeceklerin altına saklamaya çalışıyorsunuz. İyi Hissetmek