Size göre hangisi önce gelir istek mi eylem mi?
İstek dediyseniz harika mantıklı bir seçim yaptınız. Ne yazık ki yanıldınız. İstek değil, eylem önce gelir. Hızlanmak için çaba harcamalısınız. Sonra motive olmaya başlayacaksınız ve sular kendiliğinden akmaya başlayacak.
Erteleyen kişiler sıklıkla istek ve eylemi karıştırırlar bir şey yapmak için havaya girene kadar gereksiz yere beklersiniz onu yapacak havada hissetmediğiniz için de otomatik olarak ertelersiniz.