Efendim:
Sorgu münafığı olmayın demişsiniz ,
Bu ne demektir?...
"Dert etmeyeceği halde,
Nasılsın diye sormak,
Münafıklıkta bir mertebedir..!!"
İmam Gazali
İçimdeki bu melun şeytan… Her şeyi imkânsızlığı nispetinde bana cazip gösteren, beni olmayacak şeylerin hasretiyle kavuran bu korkunç his… Muhakkak ki ruhumun benim gözümden kaçacak kadar uzak köşelerinde bir şeytan saklı… Beni oyuncak gibi kullanıyor.